Torsdag 27/8
Åkte till stranden direkt efter skolan. Hade med min nyinköpta termometer.
”Bara” 30 grader en bit ut i vattnet och några till inne vid stranden. Man ska inte klaga.
Gjorde min läxa och drack en frappe. Stannade till strax före 19.
På vägen hem, strax efter IKEA finna en stor cykelaffär och av någon anledning lägger de cyklar på hög …
